hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > افزایش 18 درصدی تصادفات درون استانی 

افزایش 18 درصدی تصادفات درون استانی 

دبیرشورای هماهنگی بیمه ها در استان قم گفت:  تصادفات درون استانی نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،سعید عاصم آبادی در نشست خبری شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان قم که به میزبانی بیمه سینا برگزار شد، با بیان اینکه حق بیمه تولیدی صنعت بیمه قم در سال 1402 ، بیش از 2 هزار میلیارد تومان بود، اظهار کرد: مبلغی حدود 1300 میلیارد تومان به عنوان خسارت به زیان دیدگان و بیمه شدگان پرداخت شد که نشان از این است که بخش گسترده ای از وجوه دریافتی حق بیمه به خود مردم پرداخت  می شود.
وی با اشاره به اینکه در صنعت بیمه استان قم هزار نماینده و 15 کارگزار مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: در حال حاضر 21 شرکت بیمه ای شعبه صدور و خسارت دارند که همراه با شعبه تامین خسارات در این استان به بیمه گذاران خدمات ارائه می کنند.


 
دبیر شورای هماهنگی بیمه های استان قم با تاکید براینکه بیش از هزار نماینده جنرال در قم فعال هستند، عنوان کرد: دفاتر این نمایندگان در سطح شهر با برندهای مختلف بیمه ای مشغول فعالیت دارند و خدمات متنوعی به مردم جامعه ارائه می کنند.
وی با تاکید براینکه خانواده صنعت بیمه در استان قم شامل 10 هزار نفر می شوند، گفت: این شمار شامل نمایندگان بیمه های جنرال، بیمه های عمر، پرسنل شرکت های بیمه ای، کارگزاران و نمایندگان حقوقی می شود.

فوت 33 راکب موتور سوار در 6 ماه نخست سال جاری 


دبیر شورای هماهنگی بیمه های استان قم همچنین با اشاره به آخرین آمارهای اخذ شده از پلیس راهور استان بیان کرد: در 6 ماه نخست سال جاری از میزان کل فوتی های ناشی از حوادث رانندگی 33 فوتی مربوط به راکبان موتورسیکلت بود که نشان از ریسک بالای موتور سواری در قم دارد ولازم است برای جلوگیری از وقوع حوادث ناشی از موتورسیکلت برنامه مناسبی برای فرهنگ سازی در استفاده از کلاه ایمنی برای جامعه اجرایی شود.



 
عاصم آبادی تصریح کرد: براساس آمارها تصادفات درون استانی نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است و هزینه های گزافی را برای بیمه گذاران و شرکت های بیمه بوجود آورده است و ما اگر بتوانیم با توسعه فرهنگ ترافیکی در بین رانندگان تاثیرگذار باشیم می توانیم تاثیر مثبتی داشته با

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد